26 Mars -16 Pingvin i rosa

 
Pingvinen, en digi från Skapar Källarn,
blev rosa, målad i dovt rosa toner.
 
Den lilla rosa vimpeln är tänkt att man kan sätta siffror på,
så det passar den som fyller år t.ex.
Mönsterpapper från Gummiapan.
 
Motivet är en digital stämpel från
Skapar Källarn,
man köper dem via en Facebookgrupp
med samma namn.
Jag har färglagt stämpeln med copicpennor.
När jag skriver ut digisar för att färglägga med copic,
använder jag kopieringspapper för kulör kopiering, 200g.
Skriver ut på laserskrivare Samsung CLP-365
Jag har använt
följande copicpennor:
W0,1,2,3
C1,2
RV91,93,95
Glitter med pennan Sakura gelly roll, Clear star.
Vet inte om det syns så bra på fotot,
men ritar med den pennan för att få glitter i motivet.
Fyller i det svarta med den.
Jag har inte gått nån copickurs, utan målar för att
jag tycker det är roligt. 
Den här gången testade jag att rita lite prickar
i kanten av det målade.
 
Lilla fjärilsswirlen är en liten liten bit
av en lång swirlbård som jag stansat
ut med en lång Memory Boxdie.
Tagsen som sticker ut är från Ikea.
Det är siffror på dem, men de har jag döljt bakom.
Glitter runt kanterna på kortet,
använde Stickles Star Dust.
 
 
 
Lalla Grafik
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

Toksnyggt färglagt med prickarna!! Gillar jag skarpt. Får nog testa det nån gång jag med. :)
KRAM!

2016-03-26 @ 21:27:58
URL: http://lisainkywings.se/blogg
Postat av: Carina

Vilket jättehärligt kort med en supersöt pingvin! Tack för dina fina kommentarer i min blogg. Kram Carina

Postat av: Maria

Pingvinen är ju så söt med sina hjärtan på tråd =) Fint kort. Glad påsk! Kram

2016-03-28 @ 13:26:36
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Anonym

Vilken sötnos! Som vanligt såååå fint färglagt också! Hoppas du har haft en fin påsk med dina nära o kära. Kram Åsa/Edsbyn

2016-03-29 @ 08:45:25
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Jätte gulligt kort och du har färglagt såååå snyggt:) Gillade prickarna, jätte läckert:))

Må så gott
Kramizar Marie

2016-04-02 @ 21:55:07
URL: http://mariespysselsida.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0