11 Juni -16 Trädgårdstema

Här kommer ett beställningskort
som en jobbarkompis skulle ge till sina barns dagmamma.
 
Stämpeln är en gummistämpel från Vildastamps.
Färgläggning med copic.
Det var ett tag sen jag färgla den,
och minns inte vilka pennor jag använt tyvärr.
De jag är säker på är:
Förkläde: W0,1,2
Krukor: W0,1
Skor: E70,71
 
 
 
Tack är min egendesignade stämpel,
du hittar mina ark under
Än finns det ark kvar av alla sorters ark,
men kanske inte kommer få tag i fler sen.
Min stämpelfabrik har stängt ner p.g.a pension.
 
1" rund punch passar perfekt runt mina stämplar.
Bakom har jag satt en röd scalloped,
den är stansad med en EK Sucess rund scalloped 1 1/4"
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt kort i röda färger. Tror beställaren minsann blir nöjd =) Och mottagaren med för den delen ;) Kram

2016-06-11 @ 11:02:09
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Sara Strömberg

Fint kort med en så fin stämpel!

2016-06-12 @ 12:39:26
URL: http://enuffes.blogg.se/
Postat av: Susanne

Så fint kort! Älskar stämpeln o så fint målad!

Svar: Tack ♥
Åsa/asamia

2016-06-12 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0