23 Oktober -15 Sofias födelsedagskort

Två av mina vänner fyller år samma vecka, 
och det här är Sofias kort.
Hon fyllde 40 år i tisdags.
Jag har använt mönsterpapper från
Maja Design.
Lilla grattisstämpeln är min egen design,
och du hittar mina stämplar
om du klickar HÄR
 
Motivet är en digital stämpel från
som jag färglagt med copicpennor.
Jag har använt dessa pennor:
Hud: E11,00,000, R21
Hår: E40, 42, 50, 51
Rosa kläder: RV95, 93, 91
Brun tröja: E71, 70
Grå t-shirt: W2, 1, 0
Runt motivet har jag skurit ut
med en die från Lawn Fawn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ett lika snyggt kort igen från dig:)) Söt stämpel som du färglagt så snyggt. Jag gillar dina vimplar och självklart din egen gjorda grattis stämpel:))
Ha det nu så trevligt på träffen:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-10-23 @ 18:32:21
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Verkligen härlig stämpel och superfint kort! Kram

2015-10-25 @ 20:09:01
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0