16 Mars -15 Grattiskort med rolig Bingo

Vi fick som utmaning en rolig
och annorlunda Bingo
på Bollnästräffen.
Man fick reda på en sak i taget,
som skulle vara med på alstret.
Jag gjorde ett kort med grattistext.
 
Bl.a. skulle man ha med en text eller strof el liknande,
blad, knappar, band,
något gammalt eller nött (jag slipade med sandpapper på en charm),
något oväntat, ett par av ngt(jag tog blommor)
något utstansat.....sno en idé från grannen(jag snodde
idén om stansade hörn av min bordsgranne Maria.
Nånstans mitt i fick man ta bort/ångra något man inte ville ha med.
Det skulle vara något öppningsbart på slutet, plus att vi fick en bit
karta som skulle va med. Min hamnade inuti, så den syns inte här.
 
Tack Monika för en uppfinningsrik utmaning!
Alltid lika trevligt på dessa träffar ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja Monicas låda var skoj, den kanske återkommer :-) Kul att du kom och skrattade med oss :-D

2015-03-16 @ 07:43:22
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Vilket annorlunda sätt att göra ett kort på, men ditt kort blev så enkelt och fint:) Det pappret var väldans vackert:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-03-17 @ 12:27:44
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Kul med en utmaning, har jag inte provat på. Har bara deltagit i ett par tävlingar med ett bidrag. Kanske man skulle testa på lite mer =) Kortet blev enkelt och fint. Så sött papper med fjärilarna på. Kram

2015-03-17 @ 22:30:37
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0