17 Augusti -15 Bröllopskort

På sommaren är det många som gifter sig,
och jag fick en beställning på ett
bröllopskort i vitt och lila.
 
Jag valde att använda digistämpeln från Tiddly Ink.
Jag tycker det brudparet är såååå fint och harmoniskt.
Mönsterpapper i dovt lila med vita prickar
från Panduro.
Texten med namnen på sidan har jag skrivit ut på datorn.
 
Motivet är färglagt med distresser.
Jag använde ljust lila till skuggorna på 
klänningen för att det skulle matcha mönsterpapperet.
Runda bröllopsstämpeln är min egen design,
och du hittar mina stämplar HÄR
 
Jag hoppas brudparet fick en underbar dag.
 
 
 
 
Lalla Grafik
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det brudparet är verkligen fint, läckert med de lila skuggorna =) kram

2015-08-17 @ 17:56:23
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Mycket fint kort med en så vacker stämpel som du färglagt så fint:))Vackert papper och dekorationer))

Må så gott
Kramizar Marie

2015-08-17 @ 22:34:09
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Therese

Underbart fint kort! Beställaren måste ha blivit jättenöjd!!
Kramar om

2015-08-18 @ 19:50:32
URL: http://thereselittlecorner.com/fotoblogg
Postat av: Anonym

Hej!
jag undrar om jag skulle kunna få beställa ett liknande kort av dig? Lite kort varsel men jag kom nyss på att jag så gärna skulle vilja ha ett fint kort till ett bröllop nästa lördag. Hör gärna av dig till mig på 070/6798591 eller [email protected]

2015-08-23 @ 08:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0