16 November -14 Omvända världen

Nu är det omvända världen,
vädret är som på våren.
Jag har smultronblommor i rabatten och en del
träd och buskar börjar knoppas.
Konstigt är det!
 
Igår hade vi scrapträff, och det var en
trevlig dag, som vanligt när vi träffas.
Vi var tio tjejer som träffades och scrappade.
Massor av skratt och kreativa skapelser blev det!
 
Jag gjorde ett kort med ett motiv jag färglagt tidigare.
Mönsterpapper från Pion Design.
 
Motivet är en rosabandetstämpel från Magnolia.
Jag har färglagt med distresspennor och vattenpensel.
När det torkat ritar jag glittriga linjer på motivet,
men det syns dåligt på fotot.
Jag använder en penna som heter Gelly roll,
clear star 700.
Runt kanten har jag använt små poststämplar.
 
Jag använde samma stämplar runt kanten på tagsen.
 
Tack för titten idag,
jag hoppas du återkommer snart.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga

Så fint kort....gillar den där "filmremsan" !
Kram Inga

2014-11-16 @ 19:52:36
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Anna

Helt underbart!!! Önskar jag kunde få till det så med mina färglagda alster jag oxå. Det liksom låser sig i tänket när jag har mitt färglagda motiv och sen ska välja papper... En vanesak kanske? Eller så är inte det min grej kanske :) Men du kan du!!!! :)Kram Anna
Ps har du sett Jennys egna söta stämplar, Scrap&Ting, vore skoj och se hur du skulle göra med dom :)

2014-11-17 @ 14:26:15
URL: http://urascrap.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättefint kort, söt stämpel. Ser nästan ut som hon försöker hålla inne ett litet fniss =) Skratt behöver man, särskilt regniga dagar som det är nu. Kram

2014-11-17 @ 17:20:03
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Jätte sött kort med en söt stämpel som du färglagt så fint:)) Gillar när du dekorerar med egen gjorda tags, snyggt:)) Söta små post stämplar du använt också:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-11-17 @ 20:51:39
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0