27 Maj -14 Mors dag i helgen

 
Vi firade Mors Dag hemma hos oss med middag och fika.
Lördagen var det varmast i landet i Gävle, vi hade 31 gr och
så varmt hade det inte varit på ca 150 år här i maj.
Söndagen var inte alls lika varm, och vi satt ute och åt middag
men till fikat fick vi flytta in för det var så kallt.
 
Mamma fick förstås ett kort, och det är en fin Bildmålartjej
som pryder hennes kort.
Runt kanten har jag stämplat med Stämpelglädjes stämpelset
Vintage garden.
 
Min egendesignade Mors dagsstämpel.
Om du är intresserad av att köpa av mina stämpelark,
finns all info HÄR
 
 
Tack för titten, hoppas du kommer tillbaka och hälsar på snart igen.
 
♥   ♥   ♥   ♥   ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Vilket fint kort din mamma fick av dig,
snyggt när du stämplar runt motivet.
Under helgen va det verkligen fint väder, men idag blåser det iskalla vindar här (burr)
Ha en bra dag.
Kram!

2014-05-27 @ 07:35:53
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Veronique

Så nydelig Åsa ♥

Klem

2014-05-27 @ 10:51:05
URL: http://snuppisblogg.blogspot.no/
Postat av: Maritha

Åhhhhh så gulligt kort din mamma fick. Underbara färger som jag alltid tjatar om....hihihi

Kraaaaam

Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Väldigt vackert Mors-Dag kort din mamma fick:))Underbart vackra papper och din tag tokgillar jag:)
Den lilla bildmålartjejen har du färglagt så fint och jag tycker det blir sååå läckert när du stämplar runt motivet:))

Må så gott
Kramizar Marie

2014-06-05 @ 10:56:32
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0