2 Juli -22 Grattis Jessica!

 
Min vän Jessica har fyllt 50 år, och det firades med ett kort.
Jag hoppas att hon nu kommit hem från sin resa och fått se sitt kort,
annars får hon se det här först :)
När hon skulle fylla jämnt, så gjorde hon en jättefin
sommarkalender med fina clearstamps.
Jag köpte kalendern, och det ångrar jag inte en sekund.
Sååå många fina och användbara stämplar!
JessInk
 
 
Motivet är från Engströms
Färglagt med copic och illustrator pennor.
 
 
Grattisstämpeln och till min fina vän är från 
JessInk sommarkalender.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint motiv och så fina textstämplar. Vackra blomsterhörn =) kram

2022-07-05 @ 20:49:36
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0