25 Januari -22 Lila grattiskort

 
Grattiskort med söt tjej i lila.
Mönstrade papper från Maja Design.
Bakom motivet sitter en stämplad cirkel med hjärtan,
den stämpeln är från
JessInk
Runt stämpeln har jag använt en die från CC Design,
som jag köpt hos Engströms
 
 
Motivet är från
 
Tjejen med skylten är en stämpel,
och sen har jag stämplat dit hjärtat efteråt.
Hjärtat finns med på samma ark som flickan.
 
Jag har stämplat med stämpeldynan 
Memento, Espresso Truffle
på papperet Colour Copy 250 g.
Färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-01-00, R20
Hår: E53-51
Mössa & ♥: V95-93-91
Kappa & byxor: E43-42-41
Skor: E44-43-42
Skylt: E41-40
Skugga: E50
 
I motivet har jag använt Sakura gelly roll, clear star #700 
för att få glittereffekt, och POSCA vit för de vita prickarna.
Runt motivet har jag använt Stickles, Star dust.
 
 
Blommor och blad i hörnet.
Blad stansade med dies från Wish.
Blommorna glittrade med Spectrum Noirs penselpenna clear.
Jag limmar alltid fast blommor med limpistol från ICA Maxi,
den är superbra för att den har så liten pip.
Lätt att få sakerna där man vill, och limmet rinner inte efter.
Grattis i guld är en peel-off.
Champagnefärgade rhinestones,
köpta hos Helihak.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jättefint kort, fina Maja-papper, söt stämpel och som vanligt mästerligt färglagt.
Kram Britt

2022-01-25 @ 09:12:53
Postat av: Maria

Vilket fint kort och så fin stämpel. Vilka fina blad i blomsterhörnan =) kram

2022-01-25 @ 19:39:20
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0