21 Januari -22 hÄngla med vingar

 
Det här kortet gjorde jag förra helgen.
Ett kort med mönstrade papper från Maja Design,
med en söt hÄngla med vingar.
 
 
Stämpeln är från
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-01-00-000, R21
Hår: E39-35-31
Tröja & byxor: E43-42-41
Vantar, mössa & sockor: W5-3-1
Vingar: RV00-000
Skugga: E41
 
Vita prickar med POSCA vit,
glitter i motivet med Sakura Gelly roll, clear star #700
 
 
Snurrblomman har jag gjort själv, i samma mönsterpapper som
jag använt till kortet.
Man kan med fördel stansa en cirkel i mönsterpapperet bakom motivet,
och sen göra blomman av.
Se HÄR hur jag gör blomman.
Vid blommorna sitter några blad (die Wish)
och en lång utstansad bladstängel (die: Gummiapan).
En dubbel rosett i organzaband.
Runt motivet har jag använt Stickles, Star Dust.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej ! Alltid lika välkomponerande och så fina kort !
Hälsningar Ulla

2022-01-21 @ 09:52:55
URL: http://ullasscrapprum.blogspot.com
Postat av: Maria

Va fint du har matchat ihop mönsterpappren här, trots att de är 4 olika så går de ihop jättefint =) Härliga färger och så fint färglagt som vanligt. kram

2022-01-25 @ 19:41:06
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0