8 augusti -22 Grattiskort till kille

 
Grattiskort som passar till kille.
Lilla röda hjärtat är stansat med die från
Gummiapan.
Cirklarna runt texten är stansade med Spellbinders och Nellie Snellen.
Runt pojken har jag stansat med die från Aliexpress.
 
 
Motivet är stämplat med en gummistämpel
från Vilda stamps, som säljs hos 
Det är Pernilla Nilsson som ritat den sötroliga grabben.
Det finns flera olika nya stämplar, både människor och djur.
 
Jag har färglagt honom med copic och illustrator pennor.
Hud:(copic) E11-21-01-00-000, R20
Hår:(copic) E43-51
Byxor & mössa:(Illustr) BGR3+2+1
Tröja:(copic) W3-1, (illustr) GG3+2+1
Skor:(copic) W7-5-3
Skugga:(copic) W2
 
 
Grattistexten i cirkel är stämplad med en clearstamp från
 
Kika in hos henne, hon har massor av fina
stämplar, både texter och figurer.
Kan även tipsa om att hennes sommarkalender
nu finns att köpa som ett helt ark stämplar.
Det innehåller massor av bra texter för olika tillfällen.
Jag älskar mitt ark!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så fint kort och sån söt liten pojke =) De där cirkeltexterna är verkligen fina, passar ju till alla olika slags kort, men med olika texter förstås ;) kram

2022-08-08 @ 19:36:22
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0