1 Mars -21 Namnsdag

 
Namnsdagskort till en av mina döttrar som heter Maria i andranamn.
Mönstrade papper från Maja Design, 
och glittrigt cardstock från Panduro.
Litet grattis i peel-off.
 
 
Motivet är stämplat med en av de nyaste hÄnglarna
i kitet Ren Lycka.
 
Färglagd med copicpennor.
Hud: E04-11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Klänning: W2-1-0
Tulpan: RV63-10-00, YG95-93-91
Skor: W5-4-3
Byxor: RV63-10
Kofta: B95-93-91
Skugga: T1-2
 
Glitter med Sakura gelly roll clear star #700
vita prickar: POSCA vit.
 
 
Blommor och utstansade blad (die: Skapat Av)
Lilla blomman är stansad med die från Engströms.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Visst är det fascinerande hur de kan gå från att ha varit så små med pippilotter till fullstora vuxna bara så där, när de gick och lade sej var de små, under natten växt sej så stora att de helt plötsligt skulle kunna vara mammor själva. Med tanke på hur de första 18 åren gick så är väl våra 25 år imorr'n. Du jag har nog lite bråttom...måste skaffa många presenter i eftermiddag och baka tårtor och stå i, imorgon är det kalas....hahaha näe tack lov så går det ju inte riktigt så snabbt, får ju inte gå runt och fönstershoppa deras presenter ens. Internetshopping-fingret har fått hänglås! Tänkte hejda mej lite och verkligen få ihop lite mer saker jag behöver innan jag beställer, så kanske jag kommer upp i summor där jag slipper fraktkostnaden.

Hmm den där texten *pekar uppåt* passar till kortet till din 25-åring. Det är ett underbart kort liksom det här i denna post. Vårkänslor med cykeln som plockas fram så här års, knastret av all sand som fortfarande finns på våra gator efter vintern, nu har ju vårmånaderna börjat. Så härligt. Mer sol och värme åt folket! Med ny energi så kastar jag mej över färger, papper och penslar, "Här ska skapas!" *rusar efter vatten till akvarellfärgerna och ropar hej då i farten*

Kraaaaaaaaam

2021-03-01 @ 13:25:43
Postat av: Maria

Så fint kort och vackert med cykelbilden =) kram

2021-03-19 @ 20:37:14
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0