18 Februari -21 En liten grabb

I december föddes en liten grabb,
som ska heta Valter.
Hans farmor och farfar bor i huset bredvid vår stuga,
så vi träffar hans föräldrar rätt ofta när vi är i Jämtland.
Nu äntligen har jag fått till ett kort till den lilla gossen.
Pga corona har vi inte haft möjlighet att träffa dem än.
Vi hoppas kunna åka uppåt i vår eller sommar,
så vi kan få se det lilla underverket. 
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo Manning.
Mönsterpapper från Gummiapan.
Runt motivet har jag använt dies från Craft Emotions.
 
 
Motivet är utskrivet på laserskrivare.
Färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000-0000, R20
Hår: E43-42-51
Nalle: E42-41-40, E74
Overall: BG02-01, B01, BG000
Skugga: W1
 
Glitter med pennan Sakura Gelly roll clear star #700
Vita prickar med POSCA.
 
 
Om man drar ut den lilla tagen, så står Valters uppgifter där.
Jag har skrivit ut texten på datorn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Så sött kort, den där stämpeln är gudomligt söt, helt enkelt. Ljuvliga färger och söta dekorationer och du är ju mästerlig på att få till det där med lagom mängd dekorationer. Det där behöver jag verkligen jobba på. Liksom ge sej i tid. För det där perfekta resultatet du vet vet, det berömda ordet perfekt som fått många att stöna för då sabbades det enkla och less is more borde ju gå att få till. Men det är du bra på

På tal om att få till ett kort till slut så har jag lyckats få till 2 kort nu, tänkte göra ett till så kommer det komma ett kort till dej och ett till din mamma. Det är så trögjobbat nu, jag undrar lite när det ska kännas lite enklare. Men men, ett steg i taget...Kraaaam

2021-02-19 @ 20:44:54
Postat av: Maria

Åh, så fint med det turkosa och den söta stämpeln. Härligt med lite nya tillskott till världen, hoppas ni snart kan träffa dem. kram

2021-02-20 @ 21:16:53
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0