2 December -21 Snögumma

 
En söt liten snögumma från
hÄnglar & Wings
fick pryda dagens kort
tillsammans med den fina god julcirkeln från
JessInk
 
Mönstrade papper från Maja Design.
 
Tyvärr är det svårt att få till att fota i dagsljus nu på vintern,
så jag gillar inte riktigt hur det blev.
Det ser mer orange ut på det röda än vad det är.
 
 
Motivet är färglagt med copic sketch.
Snögumma: W1-0
Fötter (jag tänker stenar till fötter) C5-3-2
Näsa: YR16-15
Armar: E44-43
Rött: R39-46-27
Halsduk: C5-3-2
Förkläde: BG96-93, R39-46-27
Skugga: T2, BG000
Skylt: E47-44-43-42-41-40
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vilken fin snögumma! Roligt att skapa med lite nya stämplar =) Jag köpte en del nytt material innan jag startade igång med julkorten och när jag öppnade lådan jag har som är för bara julkortsgrejor (papper, dekorationer osv) så visade det sig att jag redan hade köpt samma av några grejer, förra året på rean. SÅ kan det gå =) SÅ jag hann inte använda alla mina nya grejor jag köpte, men lite hann jag iaf prova =) kram

2021-12-12 @ 12:10:09
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0