12 April -21 Hugo 8 år

 
Födelsedagskort till Hugo som fyllt 8 år.
 
 
Motivet är en del av en digital stämpel.
Märke Mo Manning.
Utskrivet på datorn, färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-01-00-000, R20
Hår: E42-51
Blått: B97-95-93-91
Vitt: W2-0
Skugga: E51
 
Vita prickar med POSCA vit, och glitter med
Sakura gelly roll, clear star #700.
 
 
Blommor och blad tillsammans med rosett,
knuten av lintråd i två olika färger.
Veteaxen är stansade med die från Cherry Lynn Design,
inköpt hos Engströms.
Halvpärlor från Dollarstore.
 
 
Grattistexten på vimpeln är utskriven på datorn.
Hugo 8 är utstansat med dies från en julkalender som släpptes
för några år sen hos Roxstamps.
Runt motivet har jag använt dies från CC Design.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Vilket fint kort! Tuff kille med kepsen "på sniskan" o full av bus. Fina dekorationer' som alltid.
Kram Britt

2021-04-12 @ 08:46:19
Postat av: Maria

Va kul att se denna stämpeln igen, den är ju bara för söt =) Älskar hur han liksom lite charmigt har huvudet på sned och ser så glad ut =) JÄttefint kort som helhet. Fråga: vilken strl på spetsen har du på den Poscapennan du använt här? kram

2021-04-16 @ 21:41:43
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Ann-Marie

Hmmm, Trodde jag skrivit här förut, kan ju ha varit på Fb, men då får Hugo höra än en gång hur stilig han är. Det gör inget alls! Svårt att motstå en så charmig stämpel. Sen när du sätter "klorna" i den och svänger med den magiska staven så strålar Hugo och andra smågossar, eller kortklippta tjejer med skulle jag tro....
Jag smälter varje gång jag ser på det, s om jag inte ska smälta bort får jag lov att lämna det här nu!

2021-05-10 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0