14 September -20 Svampsäsong

 
Svampsäsongen är igång, och här kommer
en liten goding med en ännu mindre svampkompis i hörnet.
 
 
Motivet är stämplat med en clearstamp från
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E04-11-21-01-00-000, R21
Hår: E37-35-31
Kläder: E71-70-41, RV95-93-91
Skuggor: W4-3-2
 
Vita prickar med pennan POSCA vit
och glitter med Sakura Gelly roll clear star #700
 
 
Lite glittrigt silvernät bakom blommorna
och halvpärlor i brunt runt omkring.
Lilla dovt rosa hjärtat är stansat med en die från Gummiapan.
Vimpeln är stansad med dies från Wish,
Mönstrade papper från Maja Designs nyaste 6" block.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Så gosig, i lite murriga höstiga färger. Motivet får mej att tänka på "jag vill bo i en svamp annars får jag kramp..." Få inte kramp i kreativitetsmuskeln bara. *ler* Undrar om det är så huvudvärk uppstår??? Haha, inte underligt varför jag inte får mycket gjort, mycket huvudvärk här....fast det finns en stund då och då utan huvudvärk, så det blev bara verk - konstverk. En och annan tavla har jag ju gjort...av båda varianterna.

Kraaaaamizar

2020-09-14 @ 21:55:13
Postat av: Camilla

Har precis hittat till din blogg, när jag googlade efter inspiration kring stämplar och kortmakeri. Vilka fantastiskt fina kort du gör! Fick verkligen den inspiration jag behövde. Har tidigare använt mig av Promarkers vid färgläggning, men är nu väldigt sugen på att klicka hem några olika färger av Copic. En fundering jag har är hur du får de fina "sydda stygnen" på många av dina kort? Såg att du hade stygn runt en utstansad stjärna, hur bär man sig åt för att få det? Tusen tack för dina inspirerande inlägg! // Camilla

2020-10-03 @ 17:36:15
Postat av: Anonym

Vilket sött och höstigt kort, fina mönsterpapper! Kram

2020-10-08 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0