31 Maj -20 Mors Dag

Mors Dag 2020
Vi firade Mors dag i fredags kväll här hemma med grillafton.
Det blev ett firande utomhus med lagom långa
avstånd, eftersom mamma och pappa är 70+
En väldigt trevlig kväll där både jag och min mamma firades.
 
 
Min mamma fick detta kort av mig.
Både text och motiv är stämplar från
hÄnglar&Wings
 
Mönstrade papper från Maja Design och dies från
CC Design och Gummiapan.
 
 
Tjejen är stämplad med Memento Espresso Truffle
på papperet Colour Copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E59-57-55-51
Blått: B34-32
Skor: E71-70-40
Vitt: C2-0
Skugga: C3-1
 
Glitter med pennan Sakura Gelly roll clear star #700
och vita prickar med POSCA penna vit.
Motivet är utklippt för hand, och ditsatt med dubbelhäftande
distanskuddar från Biltema.
 
 
Blommor och hjärta är fastsatt med limpistol.
 
 
♥     ♥     ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefint kort du gjort till din mamma! Härlig blå färg på mönsterpappret och fint färglagt stämpelmotiv. Kram

2020-06-06 @ 10:33:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0