2 Juli -20 Grattiskort med ny hÄnglaEmma

 
hÄnglar&Wings
har släppt ett nytt "Ren Lycka" kit
som innehöll massor av fina nya stämplar med tema
Fruntimmersvecka.
TACK Marie för att du ritar såååå fina stämplar
som jag får skapa med ♥   ♥   ♥
 
 
Jag har använt stämpeln Emma
som jag stämplat med Memento Espresso Truffle
på papperet Colour Copy 200 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E57-55, Y21
Klänning: V01-000-0000
Byxor & strumpor: W2
Skor: E77-74-71-70
Bladen på blomman: YG67-63-61
Skugga i motivet: W3
Skugga runt: T2
 
Glitter i motivet med pennan 
Sakura gelly roll clear star #700
och vita prickar med POSCA vit.
 
Runt motivet har jag använt en die från
Wish som jag stansat i mörkbrunt cardstock.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design "Celebration".
Grattis och lilla hjärtat är stansat med dies från 
Gummiapan.
Rosetten är knuten dubelt i organzaband i brunt.
Blommor och rosett är fastsatta med limpistol från ICA Maxi.
Motivet är satt på distans flera gånger med distanskuddar
från Biltema. 
och en bra sax med teflon,
som klipper i tejp och kuddar utan att kladda ihop.
Hittar inte länken trots att jag letat sååå länge :(
Jag hoppas verkligen inte att de slutat med världens bästa sax.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, den stämpeln var ju helt underbar och passar i stort sett till alla korttillfällen =) Du har färglagt den så fint och ramen runt motivet har jättefint mönster. kram

2020-07-06 @ 16:35:35
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0