6 April -20 Tack för att ni finns

 
Tack för att ni finns!
Det här kortet fick min mamma och pappa idag,
för jag är så glad och tacksam att vi har en så fin
och nära relation.
Jag uppskattar dem väldigt mycket!
 
 
 
Motivet är en digital stämpel från
som släpptes som gratisdigi under en helg när deras cybercrop
drog igång, men nu kostar den en femtilapp,
vilket också är väldigt prisvärt.
Jag tycker att hon är såååå söt och rolig att färglägga.
 
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Hud: E13-11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y23
Klänning: V95-93-91
Strumpor: W3-1
Byxor & ägg: V01-000
Korg: E44-42
Skugga: T3-1 
 
Glitter med pennan Sakura gelly roll clear star #700
Vita prickar med pennan POSCA vit.
Mönsterpapper från Panduro.
 
 
Tack är gjord med en die, minns inte märke.
Texten under är utskriven på datorn.
 
 
Lite kvistar, blommor och en dubbel rosett i lila organzaband.
Runt motivet har jag använt dies från Crealies.
Veteaxen är stansade med die från Cherry Lynn Design.
 
 

Kommentarer
Postat av: sara s

Underbart kort (som vanligt).

2020-04-06 @ 19:24:53
URL: http://enuffes.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Din mamma känner jag ju och vet hur underbart fantastisk hon är och jag tvivlar inte en sekund på att din pappa är det också, så därför är det inte konstigt att du är så fantastiskt underbar du heller och gör så vackra och stämningsfulla kort, eller söta. Finns många fina ord som passar in på dina kort! Nu ska du ju absolut inte tro att detta är ett undantag, lila passar fint och är en härlig färg, fin och passande i påsktider också så jag piper fram ett Glad Påsk till dej och hela familjen!

Kraaaam

2020-04-07 @ 09:24:49
Postat av: Britt

Ett helt underbart kort med så mycke tanke och kärlek i. En så fin relation som du och din fina Mamma & Pappa har är guld värd.
Kram Britt

2020-04-07 @ 10:15:06
Postat av: Gurkiss

Hej :)

Vilket underbart vackert kort du gjort till dina föräldrar.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Postat av: Maria

Så fin stämpel och passar till de flesta korttillfällen med. Snyggt med prickarna på motivet. Kram

2020-04-14 @ 20:11:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0