14 September -19 Höst

Nu känns det att hösten är påväg.
Lite mysigt är det allt ;)
Löven ramlar från träden och luften är kall och dimmig.
Man får ta fram höstskorna och jackan.
 
Jag fick hem fina nysläppta stämplar från
hÄnglar&Wings
i början av veckan
och nu har jag äntligen fått till ett kort
med motivet som jag genast satte mig och färgla.
 
 
Visst är hon underbar, den lilla regnvädersflickan.
Några spillpapper i färger som passar henne.
Vita kopplade stjärnor utstansade med en die från Gummiapan.
Även lilla röda hjärtat är stansat med en die därifrån.
Kram är små foambokstäver som jag köpt hos
Panduro för flera år sen.
 
 
Flickan är stämplad med clearstamp
från hÄnglar&Wings som heter
 
Färgläggning med copic sketchpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-37-35, Y21
Byxor: E18-08-15-13
Mössa: YR24-23, Y23
Skor & tröja: W5-4-3
Skugga: E30-31
 
Glitterpenna Sakura gelly roll clear star #700
och POSCA penna i vitt till prickarna.
 
 
Tagsen bakom flickan är stansade
med en die jag köpt för länge sen från Aliexpress.
 
 
Tack för titten!
Tack för alla fina kommentarer både här, på Facebook och Instagram.
Jag blir så glad över att ni vill att jag fortsätter skriva vad jag använt,
att många av er inspireras av vad jag använder.
Det inspirerar mig att fortsätta dela med mig
och visa vad jag skapar.
 
 
♥       ♥       ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Ååååh så fint kort Åsa! Du är fantastisk på att hitta matchande spillbitar till dina ljuvligt färglagda motiv - det fixar jag ju aldrig (måste hitta papperen först och färglägga efter dem).
Helt underbart!! <3

2019-09-14 @ 20:55:19
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Inga

Dessa motiv från hänglar är bara ljuvliga, och ännu bättre blir de ju när du målat dem,och det är kul att se att du ändrat din stil,du använder inte blommor nu men mycket annat fint
Kram

2019-09-14 @ 21:27:53
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Det är så himla fint med sittande stämplar, så roligt när man liksom kan "sätta" figuren på något passande ibland. Så fint färglagt och snyggt med stjärnorna. Kram

2019-09-19 @ 20:56:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0