20 Oktober -19 Julkort i oktober

Nu har
hÄnglar&Wings
skickat ut sitt kit "Ren Lycka".
Den här gången innehöll Ren lycka
julstämplar i massor.
Härlig post att få i lådan,
och jag hade dessutom haft turen att vinna
detta superfina kit.
För dig som inte beställde kitet,
kommer de säkert i deras webshop inom en snar framtid,
bara att hålla utkik där ;)
 
 
Först ut är den superfina renkillen med sin fina prickiga overall
och de fina små hornen på mössan.
Jag har använt julpapper från ett gammalt
Maja Designblock.
Snöstjärnan bakom motivet är stansat med en
die som jag lånat av min mamma, tror att det är en Tonic studios.
 
 
Motivet är stämplat med stämpeldynan
Memento, Espresso Truffle,
på papperet Colour Copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor, sketch.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E42-51
Overall: W5-3-2
Horn, öron mm: E71-70-41
Skor: W7-5-4-3
Rött: R39-46
Skugga: W3-2-1-0
Glittereffekt med pennan Gelly roll Sakura clear star #700
som jag köper hos Hannas Pysselstuga.
Vita prickar har jag ritat med pennan POSCA vit, från Panduro.
 
-
 
Julkramar är stämplat med en stämpel som jag
har liggandes lös vid mitt pysselbord, är inte helt säker
på vilket märke det är - men tror att det kan vara vildastamps.
Jag har stämplat texten på en etikett som suttit i ett plagg
från BikBok.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men så söt liten ren-pojke! Hur gullig som helst! Den stora snöstjärnan är så fin, detaljrik! Kram

2019-11-03 @ 21:22:50
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0