18 November -19 Snögubbe

Julkort med en snögubbe från
Jessink.
 
 
Motivet är stämplat med stämpeldynan Memento
på papperet Colour copy 250 g.
Runt motivet har jag använt dies från Aliexpress.
 
 
Färgläggning med copicpennor.
Vitt: W1-0
Näsa: YR07-04-02
Fågel och hus: E71-70-41
Hatt: W5-4-3-2, R59-46-27
Halsduk: R59-46-27
Skugga: T1-0
Vita prickar med POSCA pennan vit.
Glitter med Sakura gelly roll clear star #700
 
 
Blommor tillsammans med en utstansad kvist,
jag har använt en die från Cherry Lynn Design.
Även en liten utstansad snöflinga, stansad med
en punch från Martha Stewart.
Etiketten med siffrorna är från Tim Holtz.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Det känns som att det var väldigt länge sen jag var inne på din sida när jag ser alla underbara kort, Julkortet med killen med renhorn var underbart, likaså 50-årskortet. De två gillade jag liksom lite extra, för det finns ju inget kort jag inte gillar. Jag tror nog det är färgkombinationerna och renmössan är ju bara för söööt!

Kramizar Ann-Marie

2019-11-19 @ 08:43:19
Postat av: Maria

Söt stämpel och så fint med "krysskanten" runt motivet. Kram

2019-11-26 @ 20:02:42
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0