19 Mars -19 Bebiskort

 
En liten flicka har kommit till världen
och det ville jag förstås uppmärksamma.
Hon är dotter till en familj jag känner och bryr mig mycket om.
Välkommen Otilia-May!
 
 
Jag har använt mönsterpapper från Maja Design.
Stor scalloped die från Crealies.
Rosetten och snurrblomman har jag gjort själv.
Se hur jag gör under
där finns beskrivningsfilm på båda.
Vimplarna har jag satt fast med lilmpistol,
likaså blommorna.
För att få vimplarna att bölja har jag dragit
dem mellan fingrarna först, och sen bara satt 
fast dem i ändarna, så det kommer luft mellan.
Hoppas du förstår hur jag menar ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosa A

Jättefint kort ❤ kram

2019-03-21 @ 08:56:59
URL: http://scraprosa.blogg.se
Postat av: Paula

Såååå snyggt detta kortet är! Så dina färger och med vimplarna! Du har verkligen fått till det!
Dina egensnurrade blommor med pärla i mitten är också snygga :)
Ha en fin kväll!
Hälsningar Paula

2019-03-24 @ 20:12:06
Postat av: Maria

SÅ fint med många vimplar med text på. Härligt med den stora rosetten. kram

2019-04-23 @ 21:20:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0