15 Juni -19 TrädgårdshÄngla

 
 
 
hÄnglar&Wings
har släppt nya fina stämplar.
Här är den första jag färgla.
Hon är supersöt tycker jag!
♥    ♥    ♥    
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Små utstansade fjärilar,
som jag gjort med en punch från Martha Stewart.
Bakom mönsterpapperet sitter ett ryamattsnät,
som jag satt fast med häftapparat.
 
 
Motivet är från
 
Färglagt med copicpennor
på papperet Colour copy 250 g.
Jag stämplar motivet med stämpeldynan
Memento, färgen "Espresso Truffle".
 
Dessa Copic har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Klänning: V01-00-000
Ficka & skor: V95-93-91
Skjorta: W1
Gräs: YG97-95-93
Skugga: W1
 
Runt motivet har jag använt dies från
Crealies, CLNestXXL72.
 
 
I hörnet några blommor och en dubbel rosett.
Du kan se hur jag gör egna snurrblommor och rosetter 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Så jättesött sommarkort. Du har så fiffiga ideer. Ryamattsnät har jag aldrig sett på kort förut. Toppen.Dien du har runt motivet är verkligen en favorit. Den passar så bra i olika sammanhang.
Ha det finfint önskar Eva

2019-06-19 @ 23:09:01
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh, så fint kort! Snygga ramar runt motivet och läckra "pinnar" med pärlor på. Kram

2019-06-22 @ 19:57:29
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0