8 Januari -19 Utmaning med copic

Just nu har de en utmaning i 
Copicmarkersverige
"Anything goes"
 
 
Jag har gjort ett bidrag med den söta killen från
hÄnglar&Wings
Även texten är med på samma clerstampark
som pojken.
Jag tycker om copics utmaningar, eftersom de
oftast inte är så krångliga.
Den här gången var det ju extra lätt, när vad som helst går bra *fniss*
 
 
Färgläggning av motivet med copicpennor
på kopieringspapperet Colour copy 250 g.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Mössa, halsduk & vantar: B34-32
Tröja: C3-1-0
Byxor: C5-3-1
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Glittrigt blått cardstock från Panduro.
Blommor och snöstjärnor tillsammans
med stjärnpaljetter i silver och ett litet rött
utstansat ♥ som jag gjort med en die från Gummiapan.
Runt motivet har jag använt dies från CC Design
som jag köpt hos Engströms.
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vinner nog pris med den grabben! 💕👍😍 //Carina W

2019-01-08 @ 08:56:16
Postat av: Maria

Åh, vilket fint kort! Härlig blå färg och så fint med stjärnorna. God fortsättning! Och ha ett härligt scrapår! Kram

2019-01-09 @ 21:08:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0