7 Januari -19 Thinking of you

Thinking of you
 
 
Vinterkort med mönstrade papper från Maja Design.
Utstansade snöstjärnor med punch från
Martha Stewart.
 
Skridskokillen och texten är från
hÄnglar&Wings
Du hittar massor av fina texter och motiv hos dem.
Kika in!
 
 
Runt killen har jag använt die från CC Design
som jag köpt hos Engströms.
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Mössa, byxor, vantar & halsduk: B97-95-93-91
Tröja & skridskor: E43-42-41-40
Jag har klippt ut killen och satt fast honom
med dubbelhäftande distanskuddar (fr Biltema)
på papperet jag stämplat texten på.
 
Tack för att du kikade in idag!
 
♥    ♥    ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

SÅ fint med texten och de olika fyrkanterna med ram och mönsterpapper inom. Det gör att det händer en hel del på kortet med de olika lagren =) kram

2019-01-09 @ 21:09:38
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0