29 Januari -19 Sjöhäst

 
Kort till Alla ♥ dag med fina mönsterpapper från
Maja Design,
och fina stämplar som finns hos hÄnglar&Wings.
 
 
Sjöhäst och text är stämplar från
hÄnglar&stÄnglar och finns hos
 
Färglagt med copicpennor.
Dessa har jag använt:
YG97-95-93-91
E43-42-41-40
Skugga E40
 
Direktlänk till sjöhästarna,
klicka HÄR
 
 
Det lilla hjärtat är stansat med en die från Gummiapan,
kanten nertill på motivet är stansat med en punch 
från EK Sucess.
De små häftklamrarna har jag satt dit med
Tim Holtz häftapparat.
Blommorna är glittrade med Stickles Star Dust.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jag är kääääääääääääääääääääär, så söt jag dör sötdöden nu.......










....uppstånden, sjöstjärnan räddar mej med sin vackra corallfärg

2019-01-29 @ 19:46:56
Postat av: Maria

Oj så söt liten sjöhäst! Helt underbar! Och så fint kort, och så har du färglagt sjöhästen så fint med skuggningar och allt. Kram

2019-01-29 @ 21:06:39
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Margareta

Uuuuunderbart kort!! Läcker stämpel och sååå fint färglagd! Älskar ditt ljuvliga kort!! <3

2019-01-29 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0