2 Januari -19 Gott Nytt År 2019

 
Gott Nytt År
vill jag önska alla mina besökare!
Jag ser på besöksvisaren att ni är rätt många
som besöker min blogg, och jag får ofta höra att det
är så bra att jag skriver vilka pennor jag använt.
Kul med respons, så jag vet att det är idé att fortsätta blogga ;)
Många av mina scrapvänner säger att de tröttnat på sin blogg,
att alla bara kikar på Facebook och Instagram och inte orkar vidare
in i bloggar.
Själv klickar jag mig ofta vidare, för att få mer detaljerad info
och se fler detaljbilder.
Jag hoppas ni fortsätter besöka mig under 2019.
 
♥   ♥   ♥   ♥   ♥
 
Idag ett murrigt grönbeige kort med papper från
nån av Maja Designs julpappersserier.
Den söta uddkanten har jag stansat ut med
dies från Crealies.
CLNestXXL72 & CLNestXXL70
 
 
Motivet är stämplat med en clearstamp från
Jag har stämplat med vattenlöslig dyna, Memento,
på Colour copy 250 g.
Färgläggning med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42-51
Mössa, halsuk etc: BG96-93-90
Skidor & skor: E74-71-70
Tröja: E43-42-41-40
Byxor: E44-43-42-41
Skugga: T3-1
 
 
 
Några blommor och ett hjärta som jag stansat ut
med die från Gummiapan.
Bakom blommorna sitter en bit nätband i guld.
Lilla snöstjärnan i trä, har jag köpt hos Cervera.
Blommorna är glittrade med Stickles, Star Dust.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Snygg kort, fina färger tillsammans. Ja jag kollar ofta in din blogg, den ger mig inspiration. Har nu börjat köpa copic pennor och kollar då o då vilka kulörer/nyanser du använt. Tycker det är bra att du skriver dom i inläggen, även övrigt som papper o dies ger information. Önskar dig o din mamma Gott Nytt scrappår. Jag återkommer även detta år till din blogg. kram bibbi

2019-01-02 @ 10:59:49
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Lena S

Jag tycker det är jättebra att du bloggar om det du gör.
Perfekt att se vilka färger du använder. Där kommer jag få idéer ifrån på hur jag ska färglägga. Och bra att få reda på vilka dies du använder och annat material.

Skulle åxå va kul om du gjorde fler filmen när du scrappar. Som tex snurrblomman häromdagen.
Kram Lena

2019-01-02 @ 11:27:56
Postat av: Marie

Jag gillar din blogg så jag hoppas att du fortsätter :) gillar att du skriver ut namn på nya dies mm.
Jag föredrar faktiskt också bloggar istället för instagram.

2019-01-02 @ 16:47:16
URL: http://mariesscrap.wordpress.com
Postat av: Ann-Marie

...Puh, framme, vilken bra valla du använde fantastiskt glid och ändå bra fäste, tur för jag är väldigt otränad nu, minns inte ens när jag stod på skidorna sist, men minst 19 år sen, så jag är inte lika smidig, men däremot uppskattar jag det fina kortet, hur det det cerise-rosa bryter av det, vist är det ett par skidor det med? Gillar det turkosa, näe här kan jag inte stå...*skate:ar mej bort åt för att få upp lite fart..."mot fejjan!"

På återseende!

2019-01-02 @ 19:04:18
Postat av: Anonym

Tycker om din blogg! Alla fina kort som ger inspiration och glädje. Kram till dig! Från Carina Westner

2019-01-02 @ 22:58:21
Postat av: Maria

Superfint! Fortsätt blogga, besöker alltid dig på min "bloggenad" minst en gång i veckan eller nåt sånt. DU har alltid så fina, välgjorda alster med vackert färglagda stämlar. DU är verkligen en inspirationskälla! Kram

2019-01-09 @ 21:19:59
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0