9 Februari -19 Alla ♥ dag närmar sig

Alla ♥ dag kort i gammelrosa.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Stämpeln är en clearstamp från
hÄnglar&Wings
 
Motivet är utskuret med dies från
Aliexpress.
 
 
Färgläggning av motivet med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E57-55-53-51
Vitt: C1-0
Klänning, ♥ & skor: BV95-93-91
Papper runt ♥: C5-3-2
Skugga: T2-1
 
För att få glittereffekt har jag använt
Sakuras penna Gelly roll clear star.
 
 
Snurrblomman har jag gjort själv av majas mönsterpapper.
Du kan se hur jag gör HÄR
 
Fjärilarna är utstansade med punch från Martha Stewart.
 
 
Röda hjärtat är stansat med die från Gummiapan.
Oragnzaband i tagen, tillsammans med en bit lintråd.
Tagen har suttit i nåt klädesplagg jag köpt.
Jag spar ofta såna detaljer; tags, sidenband i tröjor mm.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackert! Underbart varma och fina färger! 😍 //Carina Westner

2019-02-09 @ 09:55:52
Postat av: linda landby

Superfint som vanligt Åsa, tycker det är så roligt med din blogg då du skriver alltid vad du använt etc ❤😍👍🏼

2019-02-09 @ 10:14:27
URL: http://lindalandby.blogg.se/
Postat av: linda landby

Superfint som vanligt Åsa, tycker det är så roligt med din blogg då du skriver alltid vad du använt etc ❤😍👍🏼

2019-02-09 @ 10:14:29
URL: http://lindalandby.blogg.se/
Postat av: Maria

Sött kort och fin stämpel. Väldigt snyggt mönsterpapper längst bak =) kram

2019-02-13 @ 20:44:28
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0