25 Augusti -19 Höst

 
Nu känns det att det är höst i luften.
Träden börjar så smått att tappa sin gröna färg,
och de blir gula och orange.
Visst är det trist att sommaren snart är över,
men hösten har sin charm den med.
Liksom den här söta stämpeln från
hÄnglar&Wing
klubbpaket Ren Lycka, Höst/Halloween.
 
 
Jag har gjort ett kort i annorlunda stil
mot för jag brukar. Ingen chalk och inga Majapapper.
Killen är utstansad med en die från Aliexpress.
 
Motivet är stämplat med stämpeldynan Memento
på papperet Colour copy 200 g.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E39-35-33-59
Tröja: W2-0, YG95, YR24
Mössa & byxor: YR24-23, Y23-21
Skor: E77-74-71-70, ♥ R39
Skugga: W2-5
 
 
Glittriga stjärnan har jag köpt på scraploppis,
ingen aning om märke.
Bladen är stansade med die från Gummiapan,
och texten tror jag kommer från samma ställe.
Mönstrade papper från My Minds Eye.
Bakom killen har jag stansat ett vitt papper
så det ser ut som om man rivit ut ur ett kollegieblock.
Märket på dien är Die-Namics,
och den heter Notebook.
Jag har köpt den för många år sen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Väldigt fint höstkort och så roligt att göra lite annorlunda än man brukar. Det är så lätt att man fastnar i samma slags kort, det gör iaf jag =) kram

2019-08-26 @ 13:47:57
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0