22 Augusti -19 Ren lycka

 
Idag damp det ner
REN LYCKA
i min brevlåda.
Nya fina hÄnglarstämplar som jag direkt
måste sätta mig och färglägga förstås.
 
 
Motivet är alltså från
hemliga klubbkit.
De släpps i webshopen som lösa motiv
nån gång i september, för den som inte
beställde klubben.
 
Jag har använt copic till färgläggningen.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-43-51
Kläder: RV95-93-91
Skor: E77-74-71-70
Vingar mm: W5-3-2-1-0
Vita prickar med POSCA penna.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Tagen är från ett klädesplagg från Bik Bok.
Muren är gjord med en mask och ett glittrigt medium.
Den lilla snurrblomman har jag gjort själv, liksom den
med pistiller i. 
Bakom blommorna sitter ett glittrigt nättyg.
Lilla spindelnätet är utstansat med en die
från Cherry Lynn Design som jag köpt hos Engströms.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt stämpel och så fin blomsterhörna. Spindelnätet passar bra in med stämpeln. Kram

2019-08-26 @ 13:54:13
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0