6 September -18 Grattiskort med söt tjej

Ett grattiskort i lila med söt tjej från Skogstokiga.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design.
Scalloped kanterna har jag stansat ut med dies 
från Crealies.
Den fyrkantiga heter CLNestXXL70,
och den runda heter likadant fast nr 69.
 
 
Motivet är en digital stämpel från Skogstokiga.
Jag har färglagt den med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E43-42-41-51
Klänning: V95-93-91, W3-2-1-0
Skugga: W2-0
 
 
Blommor i lila och gammelrosa
tillsammans med utstansade kvistar
och en organzarosett.
Grattis är utstansat med en die jag glömt var den är ifrån.
Trodde det var Gummiapan, men hittar den inte där nu.
 
Tack för att du kikade in,
hoppas jag kunde inspirera dig idag.
 
♥    ♥    ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Hurra tänk vad glad jag är att hitta hit till ditt fina kort...tänkte måla lite akvarell ikväll så du får komma till min kantarell eller varsågod, en karamell!

Psst jag gillade heeeela kortet som vanligt! Kram

2018-09-06 @ 20:12:14
Postat av: Anonym

Underbart kort.😍😍😍
Grattis-diesen är från Roxstamps, har jag för mej. Jag har likadan.Kram Lena S

2018-09-06 @ 20:34:47
Postat av: Maria

Åh, den stämpeln är ju så söt med =) Så fint kort! Kram

2018-09-10 @ 21:17:32
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0