16 september -18 Nya stämplar

Engströms har släppt nya stämplar,
och jag fick bl.a. hem den här söta i fredags.
Killen hör ihop med en tjej i samma förpackning,
men den fick inte vara med den här gången.
Jag har även beställt tomtar, men de glömdes läggas i min beställning
så de kommer väl i veckan.
Passade perfekt att en av stämplarna kom fram innan helgen,
eftersom jag var på träff i Bollnäs hela dagen igår.
 
 
Det blev ett kort med dovt turkos mönsterpapper.
 
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E44-42-50
Blomma: YG95-93-91, Y23, YR23, YR02
Hatt & byxor: BG72-71
Jacka: E42-41
Skugga: T1-2
 
 
Några blommor och tags i kanten.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så gulligt 😍 Kram Lena S

2018-09-16 @ 15:51:40
Postat av: Ann-Marie

Han är ju så rackarns söt, fast längst där inne finns en liten buspôjk med ett varmt hjärta, precis som du Åsa, som färglagt honom. Fast du är ju tjej då förstås! Det känns lite som kamoflage att han är så där genomsnäll och sitter tyst och snällt och väntar ....nä nä nä nä han är borta så fort du vänder huvudet åt ett annat håll. Fast han har det så fint med turkost och ljusbrunt...hoppsan där sköt han mej med vattenpistolen, gömd bakom trädet, nu springer jag....*ropar bakåt* skitsnyggt kort Åsa.....

2018-09-16 @ 19:16:18
Postat av: Inga

En sån sötnos, är det möjligen Carina Wikström som ritat den? Så får du alltid till färger så fint.
Kram

2018-09-16 @ 19:33:18
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Vilken härlig stämpel som du färglagt så fint. Kul med lite nytt för att sparka igång kreativiteten ännu mer =) kram

2018-09-18 @ 13:20:15
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Lena Knutsson

Så ljuvligt kort!!❤

2018-09-19 @ 10:30:39
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0