8 Oktober -18 Kort från Bollnästräff

När jag var till Bollnäs på träff,
hade jag ingen aning om att hÄnglar&Wings
skulle starta ett nytt företag.
Jag hade med mig den här lilla sötnosen
från hÄnglar & stÄnglar, som jag gjorde ett kort med då.
Jag är såååå glad att de startat detta nya bolag,
som förhoppningsvis kommer släppa många
nya fina stämplar.
 
 
Grattiskort med söt hÄngla.
Mönsterpapper från ett litet 6" block som jag inte minns namnet på.
 
 
Den här tösen är en gummistämpel stämplad på colour copy papper 200g
med en vattenlöslig stämpeldyna som heter Memento.
Jag har färglagt med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E57-55-53-51
Kläder: BG72-71, W1-2
Skugga: T1-2
 
 
Blommor och en utstansad kvist i hörnet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Så sött som socker, en liten sötnos som kommer att glädja någon.

Kram

2018-10-08 @ 15:04:51
Postat av: Maria

Så sött kort! Fint med de tunna ramarna runt mönsterpappret, det ger ett fint djup på kortet =) kram

2018-10-09 @ 20:24:00
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Maria

SÅ sött! Fint med de tunna ramarna runt mönsterpappren. Ger ett fint djup till kortet. kram

2018-10-09 @ 20:24:41
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0