24 Oktober -18 Stor blomma

Idag tänker jag visa ett kort jag gjor
med en stämpel jag köpte på mässan/träffen
i Avesta.
Engströms hade en resväska full med lösa stämplar
från Vildastamps. Där hittade jag den här sötnosen.
 
 
Mönstrade papper från Gummiapan.
Tag från ett klädesplagg jag köpt på Sara.
De små rosa vimplarna har jag klippt för hand.
 
 
Motiv från Vildastamps.
Färglagt med copic.
Björn: E44-42-41
Tröja & blomma: RV63-10-00
Byxor: W4-3-2-1
Skugga: W1-2
Glitter i motivet av pennan Sakura gelly roll clear star #700
Glitter runt kanterna av Stickles Star Dust.
 
 
Blommor och blad i hörnet,
fastsatta med limpistol.
Älskar när de fastnar direkt där man vill ha dem.
Tyvärr har de slutat med både limpistol och limstavar på
vår ICA MAXI, men hittade en annan limpistol på
Panduro som jag köpte för att testa.
Den får inte alls lika bra betyg tyvärr.
Den slukar limstavar och släpper ut på tok för mycket lim åt gången.
Blev jättemycket tunna limtrådar också,
det blir det inte med min andra från ICA MAXI.
Ett råd är alltså att köpa från Ica om ni lyckas hitta nån som finns kvar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vilken söt stämpel! Har du nåt bra förslag på märke på stämpeldyna som inte kladdar när man vill färglägga med Promarkers sen? de svarta dynor jag har nu kladdar allihop om man försöker färglägga, även med vanliga färgpennor =/ Kram

2018-10-24 @ 20:33:30
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0