23 Oktober -18 Bugg med ♥

 
Bugg med fina hjärtan.
De kopplade hjärtanen har jag köpt hos
Scrapdraken i Uppsala, men sist jag var dit var de slut
och de trodde inte att de skulle få in dem igen.
Mamma ville också ha, så jag hittade via Wish
och de var exakt likadana.
Runt kanten av mönsterpapperet har jag använt en die
från Crealies som heter
CLNestXXL 70
 
 
Söta stämpeln är från Vildastamps, 
och de säljs hos Engströms numera.
Jag köpte den här godingen när jag var på mässa/träff
i Avesta förra lördagen.
Den satt på ett ark med flera andra stämplar.
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42
Kläder: W7-5-4-3-2, Y23, YR000
♥ R29-27-24
Skugga: T2-1
 
Runt kanten av motivet har jag stämplat
med en stämpel från Gummiapan.
 
 
Några blommor och blad i hörnet.
Min favvoaffär på nätet, där jag köper rosor
och andra blommor är
De fanns tidigare i England, men ägs nu av någon i Polen.
Funkar ännu bättre med leverans nu, tydligen har vi snabbare
leveranstid från Polen än från England.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vilken söt stämpel! Underbar! Kul med mässa, min svägerska var också där på den mässan =) kram

2018-10-23 @ 21:47:05
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Margareta

Underbart kort med den söta lilla filuren!! Du har färglagt den så fint och komponerat kortet snyggt! <3

2018-10-23 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0