20 Oktober -18 Namngivningskort

 
Beställningskort från en kollega
som skulle på namngivning.
Mönstrat papper i lila från Maja Design.
Texterna utskrivna på datorn.
 
 
Motivet är en digital stämpel från Wee stamps.
Jag har färglagt med copic.
Hud: E11-21-00-000, R20
Hår: E42-51
Vagn: V95-93-91, W2-1-0
Häst & fågel: E42-41
Skugga: T1
 
 
Runt kanten av kortet och runt motivet har jag använt
dies från Crelies, CLNestXXL 69 & 70.
Den lilla kvisten bredvid blommorna är
stansad med en die, som jag tror är från Magnolia.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh ett så ljuvligt vackert kort Åsa! Det kommer att bli ett fint minne för den lilla tösen och hennes familj!! <3

2018-10-20 @ 22:43:01
Postat av: Ann-Marie

Jättesött kort, De vart säkert jätteglada för det fina kortet (vem skulle inte bli glad för dina detaljerade och designade kort) och Stina är ett härligt namn tycker jag.
Jag sitter och målar en kille du känner till, fast jag undrar ju hur jag tänkte med att ha honom på julkort...kortbrallor...fast jag borde ju kunna göra en "byst" tror du det strider mot rättigheter och skyldigheter....

Kraaaam

Svar: Tack <3 Självklart kan man beskära motivet, det är helt ok och det gör jag ofta. Vill gärna se när du är klar.
Åsa/asamia

2018-10-21 @ 00:04:11
Postat av: Maria

Åh, vilket gulligt kort! Så fint gjort och så fina färger! Kram

2018-10-23 @ 21:52:58
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0