25 November -18 Gammelrosa

 
Gammelrosa är dagens tema.
Mönstrade papper från Maja Design.
 
 
Motivet är stämplat med en clearstamp från
 
Färgläggning med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E57-55-51
Klänning & stickning: RV95-93-91
Förkläde: W1
Skor: W3-2-1
Skugga: T2-1
 
Runt motivet har jag använt en die från
Aliexpress.
 
 
 
I hörnet lite blommor och en rosett av organzaband.
Jag använder en plastgaffel från Ikea när jag knyter rosetter.
Då blir de jämna och fina.
Bladen bakom blommorna är stansade med dies från Magnolia,
och även den lilla runda dekorationen i övre hörnet är stansad
med en die från Magnolia,
Cardstocken jag använt bakom mönsterpapperna är i färgen vanlilj,'
en av mina favoriter.
Både i motivet och runt kanterna har jag använt en glittrig penna
som heter Sakura gelly roll, clear star #700
som jag köpt hos Hannas Pysselstuga.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med gammelrosa och så vackra blommor =) Fin stämpel som du färglagt så fint. Kram

2018-11-25 @ 12:47:10
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0