2 November -18 Fru mus flyttar in

 
Fru Mus har flyttat in i bloggen idag.
Hon är stämplad med en gummistämpel från
Vilda stamps, som numera säljs av Engströms.
Jag har använt mönstrade papper från Maja Design.
 
Färgläggning med copicpennor.
E42-41-40
RV63-10-00-000
W2-1-0
T2
 
I hörnorna har jag använt en bakvänd hörnrundare.
Inköpt hos Engströms för länge sen.
 
 
Här kommer ett tips till alla hÄnglarälskare ♥
 
 
Du har väl inte missat att hÄnglar & Wings släppt 6 stycken nya
fina motivstämplar och två nya textark ;)
Jag har beställt och kommer visa kort med nån av dem
när de landat hemma hos mig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket sött motiv, den lilla musen ser nästan lite blyg ut så som hon står =) Fint med många tags bakom motivet. Kram

2018-11-06 @ 20:45:30
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0