18 November -18 Happy birthday

Gratulationskort med fin
digital stämpel från Mo Manning.
Jag har beskurit motivet
så bara överkroppen kom med.
 
 
Happy birthday har jag stansat ut två gånger,
en gång i vitt och en gång i blått,
och sen klistrade jag ihop dem med lite förskjutning.
I-pricken försvann, så den har jag ritat dit med penna.
Hopplöst med sånt smått som bara flyger iväg - gillar
bättre dem dies som har i:et sitter fast på resten av texten.
Dien med texten kommer från Gummiapan.
 
 
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E47-44-42
Keps och tröja: B95-93-91-0000
Skugga och vitt: C1-0
 
 
Vid ena vimpeln mitt lilla prickiga hjärta.
Jag är så glad, för i år har Maja design släppt ett
nytt rött prickigt papper. Jag började få slut på min gamla sort,
men nu har jag bunkrat upp några nya.
Bakom motivet sitter en scalloped fotomatta,
den har jag stansat ut med en die från Crealies,
den heter CreaNestLies XXL 69
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillapiamy


Så himla gulligt kort till en kille, fina färger ! 💕

2018-11-18 @ 13:20:02
URL: http://lillapiamy.blogg.se/
Postat av: Anonym


Så himla gulligt kort till en kille, fina färger ! 💕

2018-11-18 @ 13:20:17
Postat av: Anonym

Så otroligt fint! Samma här...gillar prickar. Såg Majas nya! 👍😍 // Carina W

2018-11-18 @ 15:46:13
Postat av: Ann-Marie

En riktig charmör, det kommer nog att glädja den dag det kommer till användning. Jättefint är det med det mönstrade pappret och de fina rosorna passar ju som handen i handsken

kram

2018-11-18 @ 19:11:26
Postat av: Maria

Åh, den stämpeln är ju bara så himla gullig. Smart när man kan beskära motivet. Och väldigt snyggt med vimplarna bakom/på sidan. Kram

2018-11-20 @ 15:12:03
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0