17 November -18 Tomte med långt skägg

Idag visar jag ett kort med en söt lång skäggig tomte som
Pernilla Nilsson på Facebook ritat.
Visst är han underbar!
Jag väntar med spänning på vad hon ska hitta
på för fin tomte tills i år.
 
 
Merry Xmas är en stämpel från hÄnglarWings
Stora snöstjärnan har jag stansat ut från mammas die,
tror det är en Tonic studio.
Den fina bruna glitterstjärnan hittade 
jag i en loppislåda när jag var i Iggesund på träff.
Man gör sina fynd på loppis;)
 
 
Tomten är färglagd med copicpennor.
Luvan: R59-46, E42-40
Kläder: E47-44-43
Skor: E49-47-44
Skägg: T4-3-2
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint! Önskar att jag hade mer färgpennor... Du och ni andra som målar har börjat inspirerat mug! Gillar Margaretas stjärna också.
Längtar till träffen i Bollnäs.
//Carina W

2018-11-17 @ 09:51:16
Postat av: Maria

Åh, den snöstjärnan din mamma har som die är ju så himla fin! Den skulle man nästan vilja ha på alla kort =D Så fint julkort! kram

2018-11-17 @ 16:05:44
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0