12 Mars -18 Hästkort med grattistext

 
Grattiskort med söt häst!
 
 
Grattistexten är utskriven på datorn.
Mönstrade papper från ett 6" block jag köpt begagnade papper ur.
Snirkliga kakservetten är stansad med en die jag fått av en vän på FB.
Bladet bakom blommorna är stansat med en Magnoliadie.
 
 
Hästen är en digital stämpel från P.NilssonDesign
Du hittar henne på Facebook.
Jag har färglagt med copicpennor.
Dessa pennor har jag använt:
Häst: E43-42-41
Hov: E33-31-30
Man: E47-44-51
♥ R39-46
 
I hörnet sitter ett hjärta på en stjärna.
Hjärtat är stansat med die från Gummiapan
och stjärnan är från Memory Box.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt häst och så fint kort du knåpat ihop =) kram

2018-03-15 @ 13:20:11
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokia Marie

Hej Åsa!
Så söt häst och ett supergulligt kort:))Tuffa papper, dies och dekorationer:))

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-03-18 @ 15:42:02
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0