10 Mars-18 Lovely

 
Lovely - ett kort i gammelrosa.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Texten är utskriven på datorn.
Jag hittade en fin font på dafont.com
 
 
 
Motivet är en digital stämpel från Mo manning.
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E55-53-51
Kjol: RV93-91-000
W2-1-0
Skor: E71-70-41
Skugga: RV000
 
Motivet är utstansat med en stygn-die från Aliexpress
och även den rosa nätiga med scalloped kant är därifrån.
 
 
Jag såg en annons på Facebook, där en vänlig själ gav bort en fin die
mot porto. Hon fick den inte att fungera i hennes maskin.
Jag tog chansen och fick hem den och kan man tänka sig - den funkade perfekt
i min maskin. Jippi!
Vet inte var dien kommer ifrån, men fin är den!
Tack Rosalie för att jag fick den av dig ♥
Framför det fina spetsiga utstansade har jag satt blommor
och en rosett av organzaband.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Så bedårande söt tjej! Så fin som du har gjort henne förstår jag att hon njuter, söta blommor till det sen gör ju det liksom till en söt helhet och passar utmärkt.

Det där med att ge, sådana fina gester brukar ju oftast resultera i samma fina gest tillbaks på ett eller annat sätt, delad glädje är dubbel glädje.

Kraaam

2018-03-10 @ 17:24:15
Postat av: Yvonné

Det var en söt tjej
Kram

2018-03-10 @ 21:25:22
Postat av: Anonym

Så söt och härligt färglagt. kram Zora

2018-03-10 @ 22:56:07
Postat av: Maria

Åh, så sött kort med så söt stämpel! Dags att besöka MoManning igen och införskaffa lite nytt ser jag =) kram

2018-03-15 @ 13:23:59
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Riktigt Lovely card:)Underbar söt liten tjej som du färglagt så fint:)) Superläckra dies, papper och dekorationer:)

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-03-18 @ 15:31:32
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0