24 Juni -18 hÄnglarpojk

Vad roligt att du hittade hit idag,
jag tänkte visa ett barnkort med en söt liten kille på.
Kortet är gjort så att man kan sätta dit ett namn 
eller text när man vet vem som ska få det.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design.
Lite glittrig blå cardstock, några rhinestone och blommor.
Metallhörnet har jag köpt hos Py-Hobby.
Runt alla kanter har jag använt en glittrig penna,
Sakura gelly roll "Clear star"
som finns att köpa hos Hannas Pysselstuga.
 
 
Motivet är stämplat med en gummistämpel från
hÄnglar & stÄnglar
på ett papper som heter Colour copy 200 g.
Jag har färglagt motivet med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000
Hår: E53-55
Kläder: B95-93-91
Vingar: BG000-0000
Skor: E42-41
Brette på hatten: E42-41-40
Skugga: T1-2
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket underbart gulligt nallepapper och så fint kort =) Och tack för spåret du lämnade i min blogg =) Alltid roligt att se vem som kikat in! Kram

2018-06-24 @ 20:26:12
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0