3 Juli -18 Bröllopskort med söt kakservett

I sommar är det massor av bröllop.
Det här kortet fick jag göra för min fd kollega Maries räkning.
Jag hoppas att de fick en underbar dag på bröllopet.
 
 
Runt kanten en smal sträng av glitterstickles Star Dust.
Några blommor och en rosett av organzaband i vitt.
En liten kakservett i vitt bakom motivet.
Texterna är utstansade med dies från CC Design.
 
 
Brudparet är en digital stämpel från Tiddly Ink.
Jag har färglagt den med copicpennor.
Hud: E11-21-00
Hår: E43-42-51
Kostym: W5-3-2
Klänning: W1-0
Skugga: T1
 
Även motivet är utstansat med
en die från CC Design
Mönsterpapper från Maja Design.
Texten är utskriven på datorn med ett
typsnitt från Dafont.com som heter
Distant Stroke.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Den stämpeln är ju bara så himla vacker! Den utstrålar verkligen kärlek <3 Kram

2018-07-05 @ 15:52:46
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0