1 Juli -18 Bröllop igår

Igår var det bröllop, och jag hoppas att brudparet
hade en väldigt trevlig första bröllopsdag.
Jag fick äran av brudens mor att göra ett bröllopskort
åt dem.
 
 
Hon hade sett en idé på nätet och jag gjorde något liknande.
Kortet skulle gå i rosa och naturbrunt.
Jag har torrembossat cirkeln i mitten, och stansat ut en scalloped kant
runtomkring i rosa.
Hjärtana är en egentligen en rak die från Marianne design.
Bladen är stansade med punch från Xcut.
 
 
Rosa rosett av organzaband i rosa.
Texten är utskriven på datorn.
Fonten har jag nog hittat på Dafont.com, 
den heter iallafall Monotype Cursiva.
 
Tack för att du kikade in idag,
hoppas vi ses snart igen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt underbart kort! Så vackert! Är helt säker på att både beställare och mottagare blev mer än nöjda med ditt alster =) Ha en fin sommar! Kram

2018-07-02 @ 13:20:46
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0