15 Februari -18 60-årskort

Igår fyllde min vän Lotta 60 år.
Hon gillar turkos, så det fick bli färgen
på hennes gratulationskort.
Grattis Lotta!!!!
 
 
Jag köpte nyligen en begagnad stämpel från en scrapvän.
Den passade perfekt till kortet tyckte jag.
 
 
Hipp hipp HURRA har jag skrivit ut på datorn.
Motivet är färglagt med copicpennor.
Hud: E11-21-00-000
Kropp: BG72-71-10 (BG 71 har jag fått blandad av en vän)
Hjärta: R59-39-46
Skugga runt: BG000-0000
 
 
En liten bit sugrör tillsammans med blommor och små fjärilar
för att få till vårkänslan....för nu är det väl vår snart ;)
Hörde fåglar kvittra när jag gick till jobbet imorse,
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Åsa!
Ett riktigt läckert kort med så vackra papper, turkost är ju såååå fint:) Den lilla söta stämpeln som jag tror ropar "Hurra på din födelsedag" har du som vanligt färglagt så fint:) Läckra dies och blomdekorationer:)

Må så gott!
Kramizar Marie

2018-02-15 @ 22:28:18
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Maria

Turkos är en av mina favvofärger så detta kortet gillade jag =) kram

2018-02-25 @ 16:18:59
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0