29 December -18 Sittande hÄngla

 
Vi fortsätter med ett till kort i lila,
även detta med en söt hÄngla.
 
 
Motivet är stämplat med en clearstamp från
Du har väl inte missat att de släppt massor av nya
fina stämplar, både motiv och fina texter.
Även texten är från hÄnglar&Wings,
det är små textbitar som jag satt ihop.
Jag har färglagt henne med copicpennor.
Dessa har jag använt:
Hud: E11-21-00-000, R21
Hår: E44-42-41
Kläder: V95-93-91, C1
Skugga: T3-1
 
 
Mönstrade papper från Pion Design.
Blommor och halvpärlor i lila och vitt.
Runt motivet har jag använt dies från 
CC Design, som jag köpt hos Engströms.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Har någon snöat in sej *fniss* på lila nu, en lila period i PicassoÅsas kortserie. Rosa och lila period hade han men inte lila så den får du ta hand om..Pion design har många fina papper och hÄnglar och Vings har ju massor av fina stämplar...Hmm *det kliar i köpfingret*...
Jag har ju inte nämnt att jag gillar alltihop så som du komponerat det, som om det skulle vara något nytt, nåväl Picassobiten var ny...måla....

2018-12-29 @ 20:12:54
Postat av: Margareta

Ååååh vilken ljuvlig liten hÄngel!! Så vackert färglagd och i så snygg "omgivning"!! Love it!! <3

2018-12-29 @ 21:49:48
Postat av: Maria

Underbart kort i lila med den söta flickan. Rosetten är så vacker och blommorna med. Kram

2019-01-09 @ 21:21:58
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0