3 Augusti -18 Gösta 80 år

Gösta har fyllt 80 år i juli.
Här är kortet vi skickade till honom.
Nu vet jag att han kommit hem från sin resa
och fått kortet, så nu kan jag visa det här inne.
 
 
Jag har nog helt snöat in på dessa kort med vimplar.
Tycker de är roliga att göra.
Mönsterpapperet är från My Minds Eye.
Dien jag använt till den vågiga kanten är från Pysseltagen,
det är märket Crealies och den heter CLNestXXL70.
 
 
Texten har jag skrivit ut på datorn med en gratisfont
från Dafont.com
Fonten heter Distant Stroke.
 
Rosett och blommor fastsatta med limpistol
från ICA Maxi.
 
Den dubbla rosetten har jag knutit på en stor gaffel.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Förstår att du fastnat för dessa typer av kort, de passar ju liksom till alla tillfällen och blir så fina. Och så får man använda mycket vackra blommor ;) kram

2018-08-05 @ 18:50:09
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Ett vackert kort i snygga färger :)
Ha det gott // Lisa :)

2018-08-08 @ 04:17:35
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0