27 Augusti -18 Bröllopskort

Bröllopskort till ett par i Linköping som gifte sig i helgen.
 
 
Mönstrat papper från Maja Design,
en kakservett och några blommor.
Stjälkarna på blommorna har jag
snurrat runt skaftet av en virknål.
Jag använde min punch från Martha Stewart
till fjärilarna. Det är tre fjärilar på samma punch,
en lite större och två likadana mindre.
Här har jag använt de mindre.
 
 
Den fina uddiga kanten är stansad med en die från Crealies.
Rosett av vitt organzaband.
Vimplarna har jag klippt för hand, skurit remsor först med texterna
och sen klippt vimplarna för hand.
Vimplarna är fastsatta med limpistol,
med lite 3D effekt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, så fint och romantiskt vackert kort =) Rosetten gör pricken över i =) kram

2018-08-29 @ 21:37:53
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0